Skip to content

Welke iPad apps staan op jouw iPad?

juli 24, 2010
tags: ,

Sinds vandaag heb ik een iPad! Na de iPod en de iPhone alweer een fantastisch apparaat uit de stal van van Apple. Op ipadplanet.nl heb ik veel nuttige informatie gevonden. Zo ook dit artikel “iPad gekocht wat nu?” met tips en leuke iPad apps. Op YouTube vond ik nog een aardig videootje met 10 must have iPad apps.

Welke iPad apps heb ik toet nu toe op mijn iPad geplaatst?

  • NU HD: het laatste nieuws van NU in HD kwaliteit
  • Osfoora HD: Waanzinnig goede Twitter client voor het beheer van meerdere accounts
  • Flipboard: De app waar het meest over gepraat wordt waarmee je een glossy kunt maken van jouw social media nieuws
  • Schaak-Wijs: leren schaken
  • Woordjes: hiermee kan ik mijn dochter (2) de eerste woordje laten leren
  • WeatherBug: bij gebrek aan Buienradar of RegenAlarm een weer app uit het buitenland
  • BKS: Baby Kinder Spel om mijn dochter (2) woordjes te leren
  • Shrek Karting: leuk spel!
  • Tekenblok: waanzinnig mooi tekenspel met oneindig veel mogelijkheden
  • JamPad: tover je iPad om in een piano
  • Wired: gratis proef nummer van Wired (magazine)
  • MediaMarkt: het wekelijkse magazine van de bekende winkel
  • iMDB: de iPad versie van de grootste filmdatabase
  • WordPress: met deze iPad app kun je jouw WordPress blog bijhouden

Welke gave iPad apps mis ik nog? Laat een reactie achter.

19 reacties leave one →
  1. juli 24, 2010 8:33 pm

    Angrybirds, flight ctr verslavende spelletjes en dropbox opslaan in de cloud van al je devices. Dank voor je lijst!

  2. juli 24, 2010 9:30 pm

    Mijn kinderen (5 en 7) zijn helemaal weg van Shrek Kart en Tekenblok. Maar die staan er al tussen. Pinball valt ook in de smaak. Mis nog wel Pulse, een lekker lezende RSS-reader.

    Muziek maken met de iPad is ook leuk. Echte – betaalbare – killer app heb ik alleen nog niet gevonden.

  3. juli 24, 2010 10:06 pm

    Geweldig apparaat ja, ik ben net door mijn eerste batterijduur heen. Paar van je app tips overgenomen. Welke ik nog heb:
    Sports Illustrated en USA Today, heel mooie magazine/krant uitvoeringen.
    Appstream, toont stream van apps
    iBooks, of stond die er al standaard op?
    En qua games: Dizzypad HD, Touch Hockey en 10 Pin

  4. Mark de Bruin permalink
    juli 25, 2010 4:58 am

    25 Best iPad Apps by PCMag.com http://bit.ly/aRyg8D

  5. juli 30, 2010 1:30 pm

    Op mijn ipad staan vooraan Evernote, Dropbox, Things. Hiermee kan je perfect werken op de iPad. Overigens heb ik mijn persoonlijke favorieten hier staan: http://www.365online.nu/07/online-marketing-social-media/koop-je-binnenkort-een-ipad-deze-apps-mag-je-niet-missen

  6. Gert-Jan permalink
    augustus 2, 2010 7:57 am

    Met combinatie van Quickoffice HD en Dropbox kun je uitstekend je word- en excelbestanden bewerken en syncen op je iPad.

  7. vakantiehuis permalink
    februari 13, 2011 6:09 am

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar markdebruin.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

  8. juli 1, 2011 1:59 pm

    Leuk blog!

  9. juli 19, 2011 12:21 pm

    Vergeet onze Must Have lijsten niet!
    http://www.ipadblogs.nl/must-have-apps-games/

  10. erie permalink
    september 23, 2012 12:11 pm

    kijk eens hier voor meer informatie over deze app http://www.appsshopper.nl daar vindt je de beste gratis apps en kan je deze goed beoordelen

  11. november 19, 2012 6:51 pm

    Bestaan ook app’s voor Songteksten op mij Ipad te zetten die eventueel ook nog mee kunnen scrollen

  12. februari 15, 2013 3:37 am

    Thank you for applying some time to publish “Welke iPad apps
    staan op jouw iPad? Blog Mark de Bruin”. Thanks once
    more -Niklas

  13. mei 16, 2013 7:03 am

    I create a leave a response each time I appreciate a post on a site or if I have something to contribute to the conversation.
    It is caused by the fire displayed in the article I browsed.

    And on this post Welke iPad apps staan op jouw
    iPad? | Blog Mark de Bruin. I was excited enough to drop a comment😉
    I actually do have some questions for you if you don’t mind. Could it be only me or do some of the remarks look as if they are written by brain dead folks?😛 And, if you are writing on other sites, I would like to keep up with you. Would you list every one of all your community sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

  14. juli 30, 2013 7:34 pm

    Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook
    group? There’s a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

  15. augustus 3, 2013 9:59 am

    Hi, the whole thing is going sound here and
    ofcourse every one is sharing information, that’s really excellent, keep up writing.

  16. september 29, 2014 2:57 am

    Hello Dear, are you really visiting this web site on a regular basis, if so
    afterward you will absolutely get pleasant know-how.

  17. oktober 2, 2014 10:06 am

    One of the major reasons behind Android has acquired second
    position in the world in sale statistics is because,
    Android is operated in almost all the branded phone which enables a user to buy their choice to phone yet take an advantage of
    Android platform. However, the true caliber of g – Strings is proved when you use it
    to get the right tuning for your guitar or such other wired instruments.
    The list of the possible expenses include development charges,
    charges for testing, royalty fees and charges
    for the testing devices.

  18. maart 10, 2015 5:23 am

    I simply couldn’t leave your site before suggesting that I extremely
    enjoyed the standard info a person supply to your visitors?
    Is going to be back often to inspect new posts

Geef een reactie

