Skip to content

150 Google+ / Google Plus invites beschikbaar

augustus 19, 2011

Ik heb 150 Google Plus uitnodigingen beschikbaar (G+ invites). Mocht je het ook willen uitproberen, klik dan op de link onderaan dit artikel. Momenteel is niet voor iedereen de meerwaarde even duidelijk (zie dit bericht), maar wellicht dat dit in de toekomst veranderd als steeds meer mensen worden aangesloten.

Klik hier voor een invite (op=op)

8 reacties leave one →
  1. Steven permalink
    augustus 19, 2011 10:05 pm

    Waarvoor dank

  2. Henk permalink
    augustus 23, 2011 4:06 pm

    Hoi Mark, zou je mij willen uitnodigen? Mijn account is henkveenstra6@gmail.com.

    Alvast bedankt.

    Gr. Henk

  3. augustus 23, 2011 10:08 pm

    Google zou best met heel wat intelligente toepassingen kunnen komen.

  4. Frits permalink
    augustus 26, 2011 9:34 pm

    Ik zou ook graag een uitnodiging krijgen. Mijn account is hoezohe@gmail.com

    Alvast bedankt.

  5. Fernand permalink
    augustus 27, 2011 4:12 pm

    Graag, mijn adres is f.roovers(@)gmail(punt)com

    Dankjewel!

  6. augustus 28, 2011 10:30 am

    Invites verstuurd! Vanaf nu kun je ook de link in het artikel hierboven gebruiken. Dan heb je direct toegang. Je emailadres achterlaten hoeft dus niet meer.

  7. Fernand permalink
    augustus 31, 2011 12:32 pm

    Hartelijk dank Mark!

  8. september 7, 2011 5:47 pm

    Super bedankt!

Geef een reactie

