Skip to content

Storytelling actie #ANWBelektrisch groot succes

november 29, 2012

De afgelopen maanden heb ik een van de gaafste marketingacties uit mijn leven kunnen uitvoeren. #ANWBelektrisch is een storytelling actie van de ANWB. 30 weken lang (juni-december 2012) gingen in totaal 360 duurtesters 6 dagen lang op pad met een elektrische auto inclusief iPhone en  16000 mensen hebben ervaren hoe elektrisch rijden is. Vanuit 13 uitgiftelocaties door heel Nederland werden ruim 500 plaatsen bezocht met de 12 auto’s. In totaal zijn er 3000 video’s gemaakt die 56.000 keer bekeken zijn. Ook zijn er 10.000 tweets verstuurd door 950 personen met een potentieel bereik van 480.000 accounts. Ook zijn er meer dan 175.000 offline gesprekken geweest over elektrisch rijden.

Videofilm met de leukste videobeelden van de 3000 gemaakte video’s:

Op 29 november vond er een speciale bijeenkomst plaats voor de superpromoters van #ANWBelektrisch. De meest enthousiaste en actieve deelnemers kregen de resultaten te horen (presentatie) en werden beloond met een speciale dag op het test en trainingcentrum van de ANWB in Lelystad. Met speciale elektrische auto’s werden opdrachten uitgevoerd.

No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: