Skip to content

Wat wil jij horen over apps tijdens Mixed Emotions Live op 12 november 2015 in Apeldoorn?

oktober 6, 2015

12122805_1646825558930233_5718904425735832655_n

Op 12 november 2015 ga ik een verhaal vertellen over apps tijdens Mixed Emotions Live in Apeldoorn. Sinds 2007 breng ik als product-ontwikkelaar apps op de markt namens de bedrijven waar werk. Voorbeelden: 9292, ANWB Wegenwacht en ANWB Onderweg.

Nu ben ik benieuwd: wat wil jij horen over apps? Laat het horen in de comments van dit bericht.

Inzendingen die ik op social media (1 2) voorbij zag komen:

Karen Hop Wat voor vernieuwing zit er in apps?

 

Patrick van Gurp Ik ben benieuwd naar de toepassing van en vooruitgang in stem herkenning in apps. Oftewel voice recognition, voice commands. Waarom wordt deze vorm van (human)interactie nog niet (goed) ondersteund? #smc055

Nathan Veenstra Er zijn bijzonder veel soorten apps, maar voor wat voor toepassing is nog geen app ontwikkeld, terwijl dat er eigenlijk al had kunnen of moeten zijn? #smc055

Dieuwke de Boer Ik heb geen inhoudelijke vraag tav een app, maar wel naar het ontwikkelen ervan. Ik ben benieuwd of de ANWB bij het ontwikkelen van een app samenwerkt met studenten. De wereld is in constante verandering, en die kids zijn over een tijdje eindgebruiker. Hoe spelen zij hierop in? Want veel bedrijven, zeker ook de ANWB, zal verandering merken. Bijv: delen van 1 auto in de straat wordt steeds gewoner, dus wellicht ook minder ANWB-lidmaatschappen, etc. Hoe gaan zij hiermee om en welke invloed heeft dit voor hun apps etc? #smc055

No comments yet

Geef een reactie

